یکم بخندیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393
بازدید : 170
نویسنده : Vaezi1992

به یارو گفتن : اگه پلنگ دنبالت کنه چکارمیکنی ؟

گفت : میرم بالای درخت.

گفتن : اگه اومد بالای درخت چی؟

گفت: میرم سر شاخه درخت.

گفتن : اگه اومد سر شاخه چی؟

گفت: والا پلنگ ولم می کنه ، ولی توی بووووووووووووق ولم نمی کنی !

یه چیزی که مدت ها نگهش داشتی و دیگه به دردت نمیخوره و بندازش دور،

حالا اگه یک ساعت بعدش همون جنس به کارت نیومد بیا بزن توو گوش من



همیشه فکر مى کردم طرف تکپر منه

ولی بعدا فهمیدم منم یکى از اون ۱۱تام



دقت کردین ؟

کولر رو ۲۵سرده ، رو ۲۶گرم !

کفش۴۳بزرگه ، ۴۲کوچیک !

صدای تلویزیون ۱۹زیاده ، ۱۸کم !


ﺁﻫﺎﯼ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﺍﺟﺒﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ نظر ﻧﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﺮﺩﻭﻧﺲ…

ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﻗﺒﻠﻨﺎ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻨﻢ ﯾﻪ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﯼ ﺯﻧﻮﻧﻪ ﺑﻮد

ﺷﻤﺎ ﯾﺎﺩﺗﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﺍﻟﺒﺘﻪ



میخوام از پای اینترنت پاشم ولی پاشم نمیاد!

امروز به معنای واقعی کمبود یه مرد را توی زندگیم احساس کردم

کمبود دستهای محکم قوی و مردانه اش را…

لامصب در شیشه مربا رو هر کاری کردم باز نشد


این استادایی روکه میگن من ننداختمت خودت افتادی رو باید بگیری بکشیشون

بعد بگی من نکشتمت خودت مردی


از اونجاکه غیبت کردن حرومه و پشت سر مردم نباید حرف زد

نتیجه میگیریم که : درس تاریخ حرام و خواندن آن گناه دارد !


دو ساعته میخوام بخوابم

لامصب هر چی بالشت و جعبه دستمال کاغذی و ماشین حساب پرت می کنم

به کلید برق نمی خوره که لامپ خاموش بشه

واسم یه لنگه دمپایی مونده فقط ، این آخرین سلاحمه

دعا کنین به هدف بخوره وگرنه باید بلند شم



دیگه نبینم کسی به جاستین بیبر بگه دخترها،،،
،
،
،
،
،
،
،
،
،
،
۱۸سالش شده الان ۱زن کامله!!!!!!!


روش های رفتن به خارج
۱- با ماشین
۲- با اتوبوس
۳- با هواپیما
۴- با قاچاق
۵- با فتوشاپ!



دخترای مجرد توجه کنن !!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. 150 تومن میگیرم میام خواستگاری تون که شما هم رد کنین ،اعتبارتون تو خانواده و فامیل بره بالا ...
(گل و شیرینی با خودتونه )
فقط بالاغیرتا رد کنین که شر نشه



تکنیک جدید آقایون برای تماشای فوتبال
مرد: بزن 3 میخوام فوتبال ببینم

زن: دارم سریال می بینم.........

مرد: جوووون زنه چه خوشگله!!!

زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه



اینایی که ازیه آهنگی حرف میزنن بعد آدم یادش نمیاد شروع میکنن کلشوخوندن وهرچی میگی آهان فهمیدم وِل کُن نیستن اینا بیمه درمانی بهشون تعلق میگیره؟



دوست دخترم فهمیده که با خواهرش هم دوست شدم میخوان بیان به نامزدم بگن,خیلی بد میشه آخه نامزدم همکلاسیه زنمه !
Gem TV



ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ پسره رفته خواستگاری؛
بعد با اجازه ی عروس و داماد ،خانواده هاشون رفتن تو اتاق با هم آشنا بشن !

مورد داشتیم  طرف شبونه میرفته کولر بچه یتیمارو خاموش میکرده که یه وقت فکر نکنن بابا ندارن!


خواستم برم بیرون،بابام گفت:بشین باهات کار دارم.گفتم:رفیقم دم در منتظره.گفت:یا می شینی یا زنگ میزنم پلیس میگم ازت شیشه میخرم … O‎_o
خدا لعنتت کنه حشمت فردوس !



واحد  ر*ی*د*ن مشخص شد:
برزیل بر ثانیه !!

ﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻫﯿﮑﻠﺶ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﻪ ﺁﺩﻡ ﺳﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺳﺮﯾﺎﻟﻮ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪﻩ تو پیجش ﻧﻮﺷﺘﻪ :
work at modeling
یا امام زمان یا ظهور کن یا من همینجا با رضا صادقی پیاده بشم !

سره کلاس بودیم استاد گفت چقدر زمان داریم؟

منم گفتم در حد دو جمله که با بیننده ها خداحافظی کنیم..

اعصاب نداشت بيرونم کرد...

خب میگفت از اتاق فرمان واسش وقت بگیرم والاا..
وحشى ى



کلی تف نگه داشتم منتظرم روزی پولدار بشم باهاش پولامو بشمرم



تلفن خونه زنگ زد ٬ جواب دادم عمم بود .
من- سلام عمه.
- سلام کسی خونتون نیست ؟
من - چرا دیگه من هستم .
- خب اگه کسی اومد بگو زنگ بزنن . خدافظ
و زرت قطع کرد ..
الان قشنگ احساس بز بودن بهم دست داده


ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺩﻡ، ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ؟؟

ﮔﻔﺘﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ....

ﮔﻔﺖ حرف نزن ﺑﺎﺑﺎ پول ﺧﺭﺩ ﺑﺪﻩ ، ﺧﻮﺭﺩ ﻧﺪﺍﺭﻡ :|

ملت اعصاب ندارنا!!!


اينكه ميگن هيچ جا مثه خونه ادم نميشه ، همش دوروغه محضه!
وجدانا ي هفته تو هتل بوديم به اين بركت قسم راضي نميشدم بيايم خونه!!!



والیبال چیست؟

فیلم سانسور شده ای است که هر از گاهی بین ان چند نفر با دست به توپ ضربه میزنند!!!



یارو نوشته:

بار اولی که با نامزدم رفتم رستوران،اینقده جوگیر شدم به گارسون 50تومن انعام دادم ،

2ساعت بعد برگشتم ازش بگیرم گفتن رفته شهرستان،رفتم ترمینال دنبالش



2 تا زن توی اتوبوس برای یک صندلی خالی دعواشون میشه!

راننده میگه :

.

.

.

.

اونی که مسن تره بشینه روی صندلی دیگه ...

و اینگونه شد که هر 2 زن به هم نگاه کردند

و صندلی تا پایان مسیر خالی ماند !!!


مورد داشتیم واسه دانلود شبانه رایگان پا میشده سحری میخورده
مدیونید اگه فکر کنید روزه نمیگرفته...!!


هموطنان عزیز:

مصرف مقدار زیاد آب در هنگام سحر به این معنی نیست

که شما در طولروز دخیره آب خواهید داشت

این خصوصیات ذخیره آب فقط مخصوص شترهاست ن شما

با تشکر

وزارت آب و برق


گرگ باش.....
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
همین دیگه گرگ باش
والا این پیشنهادو یکی به من داد منم گفتم حتما چیز خوبیه به شما هم گفتم


مورد داشتیم دختره شب قدر حاجت نگرفته،
علتو جویا شدن،
فهمیدن قرآن گذاشته بوده رو کیلیپسش!!



موهامو میبندم ، میگن مثه دم خر شدی …
صاف میکنم ، میگن شکل دخترا شدی …
هیچکار نمیکنم ، همونجوری فرفری میمونه ،‌ میگن شکل گوسفند شدی …
رفتم کوتاه کردم ، همون آدما اومدن میگن موی بلند بهت بیشتر میاد !!     



خانمه پشت فرمون بود،،
چراغ قرمز شد نرفت،
زرد شد نرفت
سبز شد نرفت
افسره رفت پهلوش گفت،
خانم شرمنده
ما همین ۳ رنگ بیشتر نداریم پسندتون نشد؟



به نظرم

می تونن دیوارای حموم رو

از جنس لیف درست کنن

که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه

اینهمه مشقّت برای لیف کشیدن کمر نکشه


فـیـفا ۱۵ بـا Level جـدیـد مـنـتـشر شـد :

1 . خـیـلی سـخـت

2 . سـخـت

3 . آسـون

4 . خـیـلی آسـون

5 . بـرزیــل


حافــــــــظ فرمــــــــودند كه :

خوشــــــٰا بانویی که همسرش تو باشــــــى

والٰا بخـــــــدا

حالا اگه خـــــودم ميگفتم ميگفتين خودشيفته س

اصن يه وضيه كه  حافظــم فَهميـــده


خواستم به اون دوست عزيزی كه با لامبورگینی پا شده رفته احيا كه حاجت بگيره عرض كنم :
عزيزم شما الان سوارِ حاجتِ منی خو


دختره همچین برام طاقچه بالا میزاره هااااا

نمیدونه اگه بگیرمش سال بعد ماه عسل دعوتم والااااا


فقط يه ايرانيه كه ميشينه يه دل سير غيبت ميكنه

و براي عالم و آدم حرف در مياره

و آخرشم ميگه :

  اصلا به ما چه!

ما به کسي کاري نداريم!

هر کي واسه خودش زندگي ميکنه !


طرف سحری میخوره میگیره میخوابه تا 6 غروب
اون 2-3 ساعت تا افطارم دراز کشیده چرت میزنه !
بعد اومده استاتوس گذاشته :
احساس نزدیکی به خدا می کنم وقتی روزه دار هستم!!
خو لامصب تو میری تو کما بس که میخوابی
معلومه که روحت تو کائنات ول میچرخه





:: موضوعات مرتبط: نوشته های طنز , اس ام اس , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 12551
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com